مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

أنا شيرين 26 سنة لبنانية مصرية أرغب في الزواج



أنا شيرين بغدادي برهام من لبنان اصل مصري القاهره 
عندي 10 شركات معايه اكتر من 50 مليون جنية مصري 
لكن لا املك الحب الصادق الحب الحقيقي انا بجد اتعبانه 
نفسيا جدا وحسه بوحده وحزن شديد جدا ولا املك المشاعر 
كل همي في الحياة اقابل رجل محترم يستحق الدعم 
وانا لم اتردد ابدا في المساعده والاهتمام مقابل الحب 
اكيد انت تعلم ان كل حاجه ممكن تشتريها معده الحب 
الحب والاهتمام هو لا يباع ابدا واذا كان يباع 
قد يتغير ايضا


كل ما اريد يا اخي او ياصديقي العزيز الحب الصادق 
الحب الشريف الراقي الممتع 
انا عارفه كمان انك ممكن تكون محطم 
وتشعر بالوحده والغربه والضعف والسكوت 
انا عارفه انك مفتقد الحب الحقيقي والحنان 
ولو بضور عليه يجب ان تذهب الي المكان الصحيح 
لا تتسرع ابدا ولا تخون من تحب ولا تخون نفسك ايضا 
يجب ان تبحث علي ما تريد بشكل صادق وجاد 


هناك 9 تعليقات :

  1. عندك كل شي شيرين موافي حد بحياتيك مش معقول

    ردحذف
  2. السلام عليكم عايزه زوجه بجديه وممكن اتواصل مع الانسه شيرين انا مش بدور على حاجه غير الزوجه الصالحه وعارفه ربنا ومتدينه

    ردحذف
  3. انا كابتن محمد من مصر
    01116080050 واتس

    ردحذف
  4. موافق اتمنى انك بردو تكون جادة مثلى انا محمد ٣٥ سنه اعزب ارغب الارتباط من امرأة تعرف معنى الحب الحقيقي فى الحياة ودة رقمى واتساب ٠٠٢٠١٠١١١٢٤٠٤٠ اتمنى الجدية

    ردحذف
  5. انا اسلام من مصر أرغب الزوج من شرين بغدادي انا سنى 30 سنة لو موفقة ابعتيلى على الرقم ده 01100206435

    ردحذف
  6. انا بجد هخلى شرين اسعد واحدة فى الدنيا انا على قد حالى بس سعيد فى حياتى واكيد الانسانة اللى هتكون معاية هخليها سعيدة

    ردحذف
  7. مرحبا انا اسمى ابراهيم من مصر عندى 49 عام اريد الزواج من فتاة جميلة ودة رقم الهاتف 201127988199+ نفس الرقم على الوتس

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.