مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

أنا مطلقة ومحتاجه شقة ايجار بلكونتها بحري

أنا مطلقة أرغب في زواج عرفي
ليه عرفي
افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط


من مميزات الزواج العرفى



 ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله


من مميزات الزواج العرفى ان المرأة الحاضنة زوجها السابق ما يقدرش يسحب منها حضانة اطفالها


أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه


وانت كرجل رأيك إيه ؟!

هناك 13 تعليقًا :

  1. اسماء منير احب نتعرف

    ردحذف
  2. انا اريد ان اتزوجك عرفي كلميني تلجرام 01013157552

    ردحذف
  3. انا موافق وهسعدك وهعودك علي كول الي حاجه وحشه سفتيهى وجربي رقمي 01027496359

    ردحذف
  4. تواصلي بي واتس الان 713635695

    ردحذف
  5. ان متزوج وعندي بنت وطفل واريد ازوج منك اذا بتقبلي فإن موافق بس تواصل معي في وتساب وهذا رقمي0672453340 ان من الجزائر

    ردحذف
  6. انا امير من القاهره عندى 50 سنه 01020483555

    ردحذف
  7. السلام عليكم انا ناصر من سوريا وحاليا بالاردن عمري50 لكن شكلي اصغر من عمري احب الهدوء'طيب القلب حسن المظهر والخلق اتمتع'بصحة جيدة درست في جامعة دمشق اعمل في تنيق'الزهور'وسائق ذو خبرة ارغب بالتعرف على انسانة محترمة للزواج

    ردحذف
  8. شاب وسيم من العراق للتعارف واتس او فايبر
    009647715070507

    ردحذف
  9. البحار

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.