مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

 كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة 

ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر 
لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما يخطر ببالي 
هاااي.. أنا #مدام #أسماء_منير #مطلقة
أرغب في #زواج_عرفي لمدة #شهر_عسل لظروفي الخاصة ونقطع الورقتين وكل واحد يروح لحاله ولدي شقة في #الغردقة و #شالية في #شرم_الشيخ



#نفسي_ف_ممارسة_حب_رومانسي .. لو بتعرف تعالى هنا ونتفق لو اوكيه يبقى اتفقنا

عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في ممارسة حب رومانسي

لو بتعرف ابعت لي رسالة الأول

أنا مدام أسماء منير

للحصول على رقمي وعنواني

الأول خلي بالك

إن لم تلامس قلبي وروحي وعقلي تأكد أني لن أكشف لك عن #السر

للتواصل رقمي ع الواتساب نفسي في ممارسة حب رومانسي




عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في ممارسة حب رومانسي

ولو عندي يبقى أحلى عشان السرية التامة

عندي شقة في الغردقة وشالية في شرم الشيخ

لا تتردد في الاتصال بي

بعد

تحميل كل البيانات

بس الأول

ابعت لي رسالة لأعرفك

شرط

الأول خلي بالك


إن لم تلامس قلبي وروحي وعقلي تأكد أني لن أكشف لك عن #السر


للتواصل معي اضغط علي زر Tweet بالاسفل للمشاركة علي بروفايلك عشان أعرفك

WhatsApp
PLAY NOW

هناك 26 تعليقًا :

  1. أنا اسلام
    واد رقمي 01122162353

    ردحذف
  2. اريد الزواج من مدام اسماء طبيب بشري ميسور مرح مرن نتواصل ازاي

    ردحذف
  3. السلام عليكم

    ردحذف
  4. السن ٥٢ ارمل لدي أولاد خمسه اكبرهم ٢٠سنة واصغرهم ١٢سنة اعمل سائق المطلوب إمرأة فوق الاربعين تكون ذا دين وخلق ليسى لدها أطفال ارمله أو مطلقه من ترغب هذا هاتفي ٠١٠٦٠١٨١٨٦٤

    ردحذف
  5. انا جاد من الزواج العرفي..ارمله أو مطلقه...لديها بيت واثاث..تبحث عن العفه في الحلال...انا مستشار عمري 46سنه..رقم واتس للتواصل 01150119020 مصر

    ردحذف
  6. مش ناقص كمان غير انكوا تقولوا في.كل الإعلانات انهم هايدونا مهر وشبكة عيار ٢٤ .....لا تستخدمون بعقول الناس الكلام ده بقاله ٢٠ سنة فاتت

    ردحذف
  7. إلى الأخت اسماء منير معك طارق من تونس رجل أنيق ورومنسي وحساس جدا اخاف الله جسم سليم ورياضي(فحل ورجل جنسي)كل ما اتمناه هو تواصلك معي واعاهدك لو حصل نصيب بيننا ان احترمك واقدرك واصونك وان اظعك تاج على راسي وكل ايامك معي ستكون كالحلم وهاذا رقم الواتساب 0021690166121

    ردحذف
  8. سلام عليكم اهلا بيك أنا رفيق بن محمد المختار بن حسونة فارسي عمري 38سنة من تونس ومطلق و بدون ابناء عامل في شركة كبيرة في مدينة صفاقس -الجمهورية التونسية أريد الزواج منك في اقرب وقت ممكن وهاذا رقمي كلمني أكيد عزيزتي :+21692258311

    ردحذف
  9. عايزة كام

    ردحذف
  10. طبيب بشري مرح ميسور عايز اتزوج من مدام اسماء ارجو الرد

    ردحذف
  11. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  12. نفسي في انسانه رومانسيه٠١٢٠١٨٢٨٦٢٥

    ردحذف
  13. إن اسمى محمود احمد عبد الحليم من مصر أقام في الغردقه

    ردحذف
  14. السلام عليكم انا عندي 62 سنه وعايز زوجه ثانيه وانا من مصر رقم الوتس زيرو ثلاث وحايد 20 32 815

    ردحذف
  15. اسلام.42.العمر.من.المغريب.اوريد.انسانة.لزواج.العورفي.ميسورات.الحال.0762346169

    ردحذف
  16. انا حماده من مصر مقيم في طور سينا ومظف في الديوان العام بشرم الشيخ

    ردحذف
  17. السلام رقمي للتواصل 772585078عمري 23

    ردحذف
  18. انا وليد انى ابحث عن بنت الحلال للزواج دى رقمى للتواصل 01207001197

    ردحذف
  19. تامر عثمان 40 سنه أعمل في شركة سيارات مطلق ابحث عن زوجه رسمي أو عرفي حسب ظروفها العمر من 30الي40للتواصل01093984846

    ردحذف
  20. مصري ومقيم بالسعودية رقمي للتواصل واتس 057532320

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.