مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

أنا عندي 33 سنة ولسه متجوزتش اعمل ايه

مأساتى إنى لسه متجوزتش الحمد لله بشهادة الناس اللى حواليا انى جميله ومحترمه ومؤهل جامعى لكن مسألة الجواز عندى متعسره جدااا جدااا بيجى معايا بالعكس يعنى الى اشوفه واعجبه هو ميعجبنيش والعكس

والفتره الى فاتت قابلت اكتر من عريس محصليش قبول ولا ارتياح 




من كام يوم قابلت عريس مواصفاته كويسه جدا واهلى موافقين بيه وقاعدين يضغطوا عليا انى اوافق بس انا محصليش برضه قبول ولا ارتياح لانه اقصر منى ولبسه مكنش مرتب واستايله قديم جدا وحسيت انى مش مرتاحه

البيت عندى بيضغطوا عليا انى اقابله تانى واوافق عليه لكن انا مش حاسه بقبول على الرغم ان مواصافاته حلوه شغله ومؤهله لكن شكله معجبنيش وطبعا كل الى حواليا متجوزين سواء اقاربنا او جيرانا والكل عمال ينتقدنى انى لسه متجوزتش مع انه نصيب ومش بايدى

والبيت بيضغطوا عليا عشان اوافق عليه خايفه اوافق واندم وخصوصا ان شكله معجبنيش وطريقة لبسه غريبه وقصير عنى

 انا دايما ادعى ربنا ومش بتبطر والله ده عشان مظلموش ولا اظلم نفسى هو موافق عليا ومستنى ردى وانا ضغط عليا من كل ناحيه ونفسى افرح بجد بس حاجه تبهرنى وتفرحنى لانى اتكسرت كتير وعانيت كتير اوى

هناك 5 تعليقات :

  1. 6696107 097-77-

    ردحذف
  2. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أنا عوز اي ممكن بنت تكون بنت ناس ماسله تكول ليا انا عوز اي

    ردحذف
  3. السلام عليكم اسمي محمود من مصر رقم هاتفي 01094929293

    ردحذف
  4. احمد من القاهرة اعزب للتواصل والتعارف مع انسة او مدام او مطلقة بدون اولاد 01012263926

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.