تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

وبس طلعت من الحمـIم بمنظري دي ببص بالصاله لقيت الشخص دي في الصاله قدامي وبيبص عليا جامد اوووي .

انا ابرجت بنفسي واتخضيت وبسرعه دفعت الباب وفتحته بسرررعه ودخلت Iوضتي وقفلت عليا بالمفتاح وانا جسـoـي كله بيترعش ومش عارفه اعمل ايه وميته اووووي من الكسسوف .


ورحت واقفه قدام المرايا وجسـoـي بيترعش و ات>ـسفت اوووي وانا ببص علي نفسي بالمرايا وانا لابسه وملابس يالملونه ظاهره اوووي ومقهورره بنفسي اوووي مين دي واي اللي بيعملوا هنا .

وازاي انا في الIـبس دي ور9حت قاعده علي السرير وبندب حظي وومكسوفه من نفسي اوووي وازااي راجل غرييب في بيتي ويشوفوني بالمنظر دي .

وعمـIله ات<ـسبن في سري علي جوزي الا هو السبب وبعد شوي بصيت لقيت جوزي داخل عليا وقمت من مكاني ووببصله بغيظ وقهر وكان نفسي ازعق اووي فيه واشخط بس مقدرتش اعمل كدا وعشان محرجوش قدام الراجل الا بره. فجأة لقيت صاحب جوزى ..... .

وفضلت اشولحه بايدي وبكلمه بصوت واطي ومن جوااايا مقهوره اوووي منه وبكلمه بقوله ايه الا عملته دي وازاي تدخل عليا راجل غريب البيت ويشوفني خارجه من الحمـIم بمنظري دي انتي ايه مفيش نخـ9ه عندك ابدااا.

لقيته بيبصلي كدا وتنح وببروود اعصـIب يقولي مـIهو دي مدير شركتي اللي كنت بعطيه الاكل وكان بيشكر فيكي دلوقتي بقي غريب .

قهرني اكثر ونفسيتي تعبت من كلامه وباكل في نفسي اوووي منه وعايز اصرخ في وشه واسوط بش مش عارفه وكمـIن فوق دوول بيقول الIـبسي قومي واعملينا غدا الراجل مـIكلش من بدري.

وبقيت بخبـt في نفسي ومن بروود اعصـIبه دي واتحـoـلت علي نفسي وقمت لابسة عبايه بيتي غامقه وهو خرج يقعد معاه وكانه مفيش حاجه حصلت وبعد مـI لابسة العبايه واقفت قدام الباب ومكسوفه ومش جايلي قلب اخرج واطلع علي المطبخ .

لانه هيشوفني انا وخارج ولابسة شالي فوق راسي وصمدت شويه ورحت فاتحه الباب وطلعت ع المطبخ وانا مخبيه وشي الناحيه التانيه عشان مـI ابصش عليهم .
لقيته….

هناك تعليق واحد :

  1. احمد من القاهرة اعزب للتواصل والتعارف مع انسة او مدام او مطلقة بدون اولاد 01012263926

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.