تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

ودخلت المطبخ وفضلت اج@ـز في الاكل وانا بفكر بالمنظر الا كنت فيه وج@ـزت الغداء وناديت علي زوجي واخد الاكل وفضلت انا بالمطبخ ومش عارفه اخرج منه oـستنيه يخلصوا الاكل عشان انضف الاكل واخلص منهم .

وخلصوا الاكل وزبطت مطبخي ودخل زوجي عندي بالمطبخ وقالي متعمليش شاي احنا هنشرب في القهوه ونادي عليا عشان انظف السفره وطلعت من مطبخي انظف السفره لقيتهم رايحين يخرجوا وخرج جوزي الاول وانا بنظف بالسفره وقبل مـI يخرج صديق زوجي لقيته قرب منا وقال …



وقبل مـI يخرج صديق زوجي لقيته قرب منا وقال .

هو مش الاكل بس طلع حلو وصاحبة الاكل كمـIن وهو خارج وقف لحظات ع الباب قبل مـI يقفلوا وانا غصب عني بصيت عليه وانا مبتسـoـه.

وبنفس اللحظه <ـسيت كلامه الا قال نزل عليا زي البلسـoـ لانها بصراحه اول مره اسـoـع من راجل كلام زي دي انا جوزي cـمره مـI فكر حتي يقولي تسلم ايديكي ع الاكل مع اني كل يوم بعمل اكل وبحاول بشتي الطرق اعمل احلي الاكلات وانوع . هو انسان كويس ومش بيبخل عل البيت باي حاجه بس انا انسانه وليا حق اشعر بأن الا معايا دي بيحبي أو حتي يلoـس مشاعري باي كلمه حلوه ت<ـسسني بوجودي كانثي لكن بخل المشاعر عنده حاجه غريبه ومش طبيعيه . حياتي فعلا مش ناقصها معاه غير المشاعر واني I<ـس اني متزوجه راجل يحتويني كانثي بكلمـIت ولو بسيطه وقتها راح I<ـس بحبه ليا وبالامـIن ودي معندوش خالص شايفه بر9د بحياتي معاه احيانا بيحول لحياتي إلي كابوس زواج مظلم . وفوق كل دي ب<ـس انه..

ليست هناك تعليقات :

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.