مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

أنا مدام ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة

أنا مدام ناهد

واللى مايعرف معنى ناهد هو ما ينهض ويظهر بشكل واضح وإسم يدلّ على الفتاة المرتفعة الثديين أو المراهقة فالنهد هو الثدي
ما رأيك بهذا الإسم الأنثوي!
للتواصل معي للجادين فقط

أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة

احكلكو القصة من البداية ولا اقولكو هو يحكيه بنفسه عشان من ساعتها بقينا صحاب خالص وطول الوقت مع بعض

 أجمل حكاية حصلتلي



هو
أنا كنت نازل النهارده كالعادة لشغلي الساعة 9 إلا ربع وأنا نازل علي السلم سمعت صوت حلو قوي بيتكلم مع حد الصوت ده جديد لأن كل اللي ساكن في العمارة بتاعتي أنا و4 شقق تاني واحدة جنبي وكل فين وفين أما أشوف صاحبتها (ست جامدة جدا) واتنين في تالت دور وواحدة في التاني

المهم مخدتش في بالي وجيت نازل لقيت واحدة بتنده عليه

ناهد: لو سمحت يا أستاذ .....يا أستاذ
أنا: مين
ناهد: أنا هنا بص فوق
أنا: أفندم أي خدمة (لقيت وش سبحان الخلاق بيكلمني ومخبي جسمه ورا درابزين السلم)
ناهد: لو سمحت ممكن طلب
أنا: أؤمري يا فندم عيوني
ناهد: طب ثواني

واختفت الست شوية وبعدين لقيتها نازلة لابسة روب قماش وهيه نازلة كان فيه بعض من الهوا الخفيف اللي طير حتة صغيرة من الروب من تحت كانت كافية لأني ألاحظ إن الست دي مش بني آدمة دي ما يتقالش عليها غير أسد ومن العيار التقيل ......... المهم........نزلت وقالت لي

ناهد: أنا آسفة إني ها
.....
متابعة القصة كاملة هنا فقط

ليست هناك تعليقات :

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.