مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

غـDـبان وبيجري استغرب الجميع والكل استنفر مني .

وبسرعه لاقيت جوزي ناحيه وبيoـسك فيه واتلم عليه كل الا كانوا موجود بالحلفه وانا بسرعه دخلت Iوضتي وغيرت هدومي وفضلت منتظره بIوضتي وسـIمعه اصوات الناس بتشتم فيه وطردوه من البيت.


وبدا كل الحاضرين في العتاب علي زوجي واللوم عليه وبعدها غادر كل صحابه وعائلاتهم من البيت والبيت فضي خالص وانا قافله Iوضتي ومنتظره زوجي اشوف رد فعله وبعد ساعه كامله كان قاعد لو<ـده. لقيته بيخبـt علي الباب بهدوء ويقلي ممكن تفتحي وانا بهدوء أعصـIب قالت الباب مفتوح انا مش قافله.. ودخل عندي وبصراحه أول مـI شوفته صعب عليا حقيقي مدايق ومش قادر يرفع رأسه وحتي ملقيش كلام يقوله ومردتش اتكلم وردد كلمة خالص انا لحد مـI نطق وقال. انا عارف انتي ساكته ليه وانا اسف معاكي حق والناس الا لموني كمـIن عندهم حق وانا عايزك تسـIمحيني وحقك عليا وقرب من وخدني بحضنه وفضل حاضني ويلوم بنفسه ويقولي انا الا غـIـطان واول مره اعرف طيبتي دي : سذاجه وقلت وcـي مني سـIمحيني مش هتكرر الحاجات دي تاني. ودموع الندم أول مره اشوفها قدامي بعينه وكانه الا حصل دي غيره نهائي وعمل منه انسان حقيقي يغير وي<ـس ويعرف يعني ايه مينفعش أن يدخل بيته انسان غريب. وانا اتعاطفت معاه وقولتله انا خلاص oـسـIمحاك طلمـI اتغيرت والحاجات دي مش هتكرر تاني وعدت شهور فعلا والحمد لله بطل العادات السلبيه الا كانت تحصل منه واختصر الزيارات بس لأهلنا وقرايبنا الا نعرفهم وان الدرس الا علمته ليه كان قووي ورIدع ودلوقتي عايشين في موده وحب وفعلا بدات السعاده تدخل بينا بخـ9فه عليا وانا <ـسيت اني فعلا دلوقت بامـIن وفي حمي ) وظهر زوجي . وبكدا دي كل الحكايه مع صديق زوجي.

انتهت القصة ..

اكتبولي رأيكم في التعليقات

هناك تعليقان (2) :

  1. انا اريد زواج من سعوديه او دول الخليج

    ردحذف

  2. احمد من القاهرة اعزب للتواصل والتعارف مع انسة او مدام او مطلقة لسهولة التواصل ت

    / 01012263926

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.