مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

مدام سعاد مطلقة أرغب في الزواج



أنا مدام سعاد مطلقة وعاوزة اتجوز تاني عشان عاوزة الحلال


اللي عاوز يتعرف عليا يسيب رقمه في تعليق 

أو 





يبعتلي رسالة على الايميل ده ايميلي هنا


وانا هاختار اللي اشوفه مناسب ليا


موقع زواج عربي زواج بنات و مطلقات و ارامل للزواج المسيار و المعلن فى السعودية و الامارات و الكويت و البحرين و عمان و مصر و الدول العربية و الاوربية مسلمات للزواج فى الولايات المتحدة الامريكية و المملكة المتحدة و فرنسا و المانيا و ...


أهلا بك إلى موقع زواج مطلقات أون لاين..الطلاق بداية لحياة جديدة ، الزواج طريقك للحلال يتوفر الزواج الشرعي العادي والتعدد و زواج المسيار.


إن كنت رجلا أعزيا تعيش ظروف عاطفية صعبة وتبحث عن علاقات جديدة لتبدأ حياة جديدة مع إمرأة مطلقة تعرف وتقدر ظروفك فيمكنك البحث هنا


أنا مدام سعاد مطلقة وعاوزة اتجوز تاني عشان عاوزة الحلال


اللي عاوز يتعرف عليا يسيب رقمه في تعليق 

أو 


يبعتلي رسالة على الايميل ده ايميلي هنا


وانا هاختار اللي اشوفه مناسب ليا


هناك 15 تعليقًا :

  1. انا فرج من مصر 27 سنه وجااااااد جداااااااااااااااااااا وده رقمى 01017508808

    ردحذف
  2. 01286232605 32 سنة وجاااد

    ردحذف
  3. انا هيام ارقامى 01005084895 اورنج ‏01271960201‏ بعمل كل حاجه مقابلات في شقتى وعرض كاميرا وفون طلبي باخد تحويل رصيد اوكارت فودافون او موبنيل 25 على ارقامى لاسبات جديه منك واتصل اتاكد هتسمع رساله بصوتى اتاكد وابعت على رقمى والرقم الى هيبعت بس هو الى بكلمه واتفق معاه على طلباته غير كده مش هتعرف توصلى اصلا والتواصل على رقمى فقط مبتكلمش رسايل خالص والى خارج مصر يبعت بطاقات وان كارد تبعت رقم الكارت فرساله على ارقامى انا جاده واحب الجادين والناس الى اتعاملت معايا وعارفين انى جاده جدا وبنفذ فورا

    ردحذف
  4. انايمني جامعي فقير بدون وظيفة اريد اتجوز وتساب٧٣٣٢٣٧٥٧٤ تتواصل معي بكل مصداقية واحترام مني

    ردحذف
  5. مرحبا رقم وتساب اريد زواج رقم وتساب انا من الاردن توصل معي ٠٧٩٦٣٤٢٥٥١

    ردحذف
  6. عايز اتعرف علي وحده غنيه موززه مش مهم السن المهم القلب الطيب ده رقم الواتس 01033812005

    ردحذف


  7. زياد 37 سنة مطلق بدون اولاد 01021242387 من القاهرة ابحث عن الاستقرار واتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
    جادة ارغب انسانه حنونة ذكية تعرف معنى الحب تكون متفتحه عقليا تكون جاده تقدر معني الارتباط
    لا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية 01021242387

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.