تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

مدام غادة مطلقة تبحث عن زواج مسيار أو عرفي لفترة مؤقتة


أنا مطلقة مصرية ثلاثينية أحب الحياة الفاخرة أعشق الرحلات والضحك والسهر والتمتع بكل شىء أنا هنا للتعارف بشكل جاد وتكون العلاقة بشكل الزواج مسيار أو عرفي لفترة مؤقتة أنا أقيم فى القاهرة.

التواصل معى على الخاص فقط بدون أى رسائل عامة


مواصفات الشريك

بإختصار عايزة راجل بجد يكون غنى و بيحب الأماكن الشيك بيحب يدلع مراتة عايزة راجل يعرف قيمتى لأن أنا عارفة قيمة نفسى كويس

الحالة الإجتماعية يكون مطلق أو أرمل

هناك 12 تعليقًا :

  1. مرحبا بالأخت فانا شاب ملتزم ارغب في زواجك وهذارقمي الواتساب 00212655203464

    ردحذف
  2. أدخل تعليقك...شاب بحث عن نساء لزوج لميسري 01022121253

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف


  4. زياد 37 سنة 01021242387 من القاهرة اتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
    جادة ارغب انسانه حنونة ذكية تعرف معنى الحب
    تكون متفتحه عقليا تكون جاده تقدر معنا الارتباط
    لا يهم السن ولا الجالة الاجنماعية

    ردحذف
  5. عايز موززه راقيه للتعارف لعلاقه ده رقم الواتساب 01033812005

    ردحذف
  6. محمود البدرى من مصر سن٢٩ وانا مش موت جوز فيسبوك ذيادالبدرى ٠١١٥٣٩٠٤٩٠٩

    ردحذف
  7. تعالي راح امتعك واجنن كل شي جواتك 966506568168

    ردحذف
  8. محمود البدرى من مصر سن٢٩ وانا مش موت جوز فيسبوك ذيادالبدرى ٠١١٥٣٩٠٤٩٠٩

    ردحذف
  9. انا اسمى ابراهيم من مصر العمر 49 عام انا ابحث عن فتاة من اجل اقامة علاقة طويلة الامد

    ردحذف
  10. انتي مزه تعبانه قووي لاشكل وله منظر خاالص بصراحه

    ردحذف
  11. للنساء الجادين في الزواج العرفي ده رقمي ٠١٠٠٩٣٠٠٧٧٣

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.