مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

مين عايز رقمي على واتساب

مين عايز رقمي بقى هنا

لو لقيت ناس كتير عايزاه هانزله

اللي عاوز رقمي أنا



اللي عاوز رقمي أنا



أو


ارقام بنات خليجية للتعارف على واتساب وفيسبوك

بنات سعودية واماراتية وبحرينية ومن كل الخليج


يضغط هنا على الرابط هنا

ويسيب رقم تليفونة

واحنا هانضيفة في

مجموعات واتساب مليانة بنات

مطلقات وسنجل ومتجوزين

وغيرهم من بنات الخليج

اللي بيدوروا على علاقات رومانسية

للتواصل اترك رقمك


أو الضغط على زرار Tweet بالأسفل

للتواصل معي على تويتر

 

هناك 4 تعليقات :

  1. أنا مصري متزوج وعمري 55 رياضي واضح وصريح وجد واطلب زوجة محترمةصادقة واضحة أي سن واي نوع زواج المهم تعيش في سعادة وراحة البال ورقم الواتس01121555838 من يتوفر عندها هذه الصفات مش عيب تكلمني واتس وانا تحت امرها

    ردحذف
  2. اريد الزواج من انسانه حنونه وجميله ذواخلاق رقمي ٠١٠٠٨١٤٧٢٨٦

    ردحذف
  3. انا نفسي في انسانه طيبه رقيقه وتكون رومانسيه اوي ٠١٢٠١٨٢٨٦٢٥

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.