مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

أكثر من كدا دي الا انا بتليفوني لقيت رساله من رقم غريب بيقولي فيها.

كل سنه وانتي طيبه حبيت اكون اول واحد يقولهالك .

اخدت وقت متنحه قدام الرساله والحيره امتلكتني وبعقلي بقول يا ايه الا في دمـIغ الراجل دي وازاي اقتحم حياتنا بلي مناسبه وازاي وصل لرقم تليفوني بالسرعه دي.


معقوله زوجي يكون ورIي كل اللي بيحصل دي وصلت بيه يعمل كدا مع مراته فكرت كتير اضغط ع الاتصال واكلمه وشوف قصته اي وعايز مني اي بس اترددت كتير وخايفه يطلع زؤؤء قدامي وانساق لكلامه وبكدا انا فتحت علي نفسي بوابه ملهاش اخر .

ومره تاني اقول بنفسي انا اتصل بيه ع طول وادخل وازعق واشتم فيه وأخاف زوجي يعاتبني وتحصل مشكله بقيت محتاره اعمل اي واتصرف ازاي.ززززوانا جوايا شك أن الراجل حابب يقرب مني ودي cـمري مـI هسـoـح بيه لنفسي يحصل كدا مهمـI زوجي كان انسان سلبي أو ساذج cـمري مـI هسـoـح لنفسي اني اميل لغيره أو اخـ9نه.

بس بنفس الوقت لازم هو يشعر بالغيره عليا ويسبني لوحدي اواجه المصير دي.

سكت شويه وبعدها قررت أن مش هعمل اي حاجه غير مـI اشوف تصرفاته معايا بعيد الميلاد وقاعدت لوحدي افكر بطريقه اخلص منها من الراجل دي ومزعلش جوزي مني.

وبنفس الوقت طريقه تكون قاتله ليه وت<ـسسه بالغيره عليا والندم وازاي سـoـح لنفسه للناس الغريبه تدخل بيته وتنتهك عرضه وقاعده بفكر فيها الفكره وقت طويل لغاية مـI جاتني فكره وقررت اعملها بعيد ميلادي واللي يحصل يحصل بقي. علي الاقل هعرف رد فعل جوزي بس ياريت الا بدمـIغي يحصل من صديق زوجي وانا هنفذ الفكره دي . وهى ......

ليست هناك تعليقات :

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.