مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

عدي يومين وجه معاد عيد الميلاد بتاعي وكنت موضبه البيت وعملت شوية زينه لزوم عيد الميلاد وIـبست احلي حاجه عندي وج@ـزت كل حاجه ورجع زوجي من بره وعجبه ترتيب البيت وج@ـز نفسه لاستقبال اصحابه وان
حاتمم وبدأ عبد الميلاد.

و بدا يتوافد وضحك نفسه لاستقبال صحابه وزوجاتهم وبدأ عيد الميلاد وبدا يتوافد كل صحابه وعائلاتهم ومعاهم الهدايا ليا وانا بتابع مع زوجي وcـيني بتدور علي صديق زوجي.


اتاخر يعني وبعد وقت قصير وصل البيت وكان متشيك اووي وكان منظره جميل ووقت حضوره زوجي كان مندمج مع واحد صاحبه بالكلام في الشغل ودي دخل البيت ولقيته بيقرب عندي وانا وواقفه وكانت في ايده عليه كبيره هدية عيد الميلاد وهو بيقرب مني كان مبتسـoـ اووي ولمـI وصل .

عندي انا خجلت اسلم عليه وشاورتله علي زوجي وبصلي وانا مش قادر ابص عليه واركز معاه ولقيته قال ان شاء الله الcـمر كله ونحتفل بيكي ومدلي الهديه وانا بمد ايدي وباخدها منه قال ....

ليست هناك تعليقات :

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.