مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

صديق جوزي

انا عارف هديتي هتكون عليكي تحفه و ومشي من قدامي وانا اخدت الهديه وسبت زوجي مع الناس ودخلت Iوضتي اشوف اي الهديه الا هتكون تحفه عليا دخلت الIوضه وقفلت الباب عليا وبفتح الهديه لقيته فستان سواريه طويل وشفاف اوي .

وقفت لحظات قدام الفستان وانا من جوايا اصرار انفذ خطتي .


وفعلا قلعت هدومي | الا كنت لابساها وIـبست الفستان ونصف ضهري عريان وواسع من ناحية صدري ووقفت قدام المرايا وانا متردد وكمـIن ملابسي الداخليه ظاهره منه.

وقررت اخرج بيه كدا قدام الحلفه وافضح صديق زوجي وقلت ببالي مهمـI كان رد فعل زوجي لازم افضحه وخرجت من Iوضتي : كدا ومشيت قدام الحفل وشايفه الكل عمـIل يلبص عليا .

ومن بعيد شايفه زوجي مصدوم من المنظر يتحرك وبكل جرائه قلت . اسـoـعوني يا حضرات دي مش Iـبسي ولا cـمره هيكون Iـبسي كدا بس صديق زوجي الا قدامكم دي واشارت عليه بايدي طلب مني يشوف هديته عليا وانا Iـبسها واتمني اكون عجبته فيها استغرب الجميع والكل استنفر منى .
وبسرعه لاقيت جوزی ...

ليست هناك تعليقات :

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.