مشاركة مميزة

هل توافق على الزواج من مطلقة مزة مثلي؟

تابعوني على تويتر x
الإعلانات
Advertising

مين عايز رقمي على واتساب

مين عايز رقمي بقى هنا لو لقيت ناس كتير عايزاه هانزله

اللي عاوز رقمي أنا

أو
ارقام بنات خليجية للتعارف على واتساب وفيسبوك

بنات سعودية واماراتية وبحرينية ومن كل الخليج

 يسيب رقم تليفونة واحنا هانضيفة في مجموعات واتساب مليانة بنات






مطلقات وسنجل ومتجوزين وغيرهم من بنات الخليج اللي بيدوروا على علاقات رومانسية

للتواصل اترك رقمك



هناك 15 تعليقًا :

  1. انا عبدالله من اليمن ارغب الزواج بنت سعوديه

    ردحذف
  2. مريم مطلقة مقيمة فى شقة لوحدى للجادين فقط مقبلات غير جاد برد صوتى فورا 01092618927

    ردحذف
  3. مريم مطلقة مقيمة فى شقة لوحدى للجادين فقط مقبلات غير جاد برد صوتى فورا 01092618927

    ردحذف
  4. مريم مطلقة مقيمة فى شقة لوحدى للجادين فقط مقبلات غير جاد برد صوتى فورا 01092618927

    ردحذف
    الردود
    1. اريد الزواج من السيدات السعوديات تكون جميلة متعلمة لا يوجد اطفل الين من ٣٥ إلى ٤٠
      انا متولى المنطاوى مدير عام التعليم في المديرية القليوبية
      بالمعاش وحالة من جميع شيئ فاضى اذهب الى اى مكان

      حذف
    2. تليفون ٠١٠٠٣٠٥٤٤٦٧ واتس

      حذف
  5. من مصر ارغب بالزواج من سيده ليس لديها اولاد ولا تنجب انا عمري 47سنه متزوج
    مركز اجتماعى مرموق جامعى مركز مالى متوسط

    ردحذف
  6. مرحبا انا اسمى ابراهيم من مصر عندى 49 عام اريد الزواج من فتاة جميلة ودة رقم الهاتف 201127988199+ نفس الرقم على الوتس

    ردحذف
  7. 01028472676 من غير قصص ولا حورات

    ردحذف
  8. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    ردحذف

زواج دوت قمر. صور المظاهر بواسطة fpm. يتم التشغيل بواسطة Blogger.